iTL 2017- טלאי הליגה הישראלית PS4 -שוחרר להורדה!

 

אז מה הוא iTL ?
iTL הוא תוסף חינמי המתווסף למשחק ומוסיף את הליגה הישראלית.
זאת כבר השנה השמינית שאנחנו פועלים ועובדים על הליגה הישראלית ומעבר לה.
השנה היו לנו כמה תקלות שהיה קשה להתגבר עליהם אבל בסוף כמו תמיד, הצלחנו.
תודה ענקית ללירן יצחק וצביקה אברהם!

הורדה :
לא רואה את התמונה? לחץ כאן להורדה.
משקל הפאצ': 20 MB

מדריך התקנה בעברית:


תמונות:
(ניתן לצפות בעמוד הפייסבוק שלנו)




הערות נוספות:
  • הטלאי הוא ל PS4 בלבד.
  • נכון לעעכשיו לא יצא טלאי לקונסולות השונות (מלבד המחשב)
  • מידע על הטלאי למחשב יתעדכן במהלך השבועות הקרובים.

עבדנו שעות רבות על חשבון הזמן הפנוי שלנו, בעוד שההורדה היא בחינם.
 
במידה ואתם מפרסמים את הטלאי במקומות אחרים כמו אתרים/בלוגים/מדריכים/ יוטיוברים נבקש תשימו את הקישור המקורי של האתר לטלאי על מנת שהתאר יתפרסם לכולם :) תודה על ההבנה.
נשמח גם לתגובות לשיפור/שימור או סתם תגובה טובה.

83 תגובות

  1. איצטדיונים? לוח תוצאות ? שלטי פרסומות בצדדים ? כל אלה גם יהיו?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא, זה טלאי לסוני אין אפשרויות עריכה מתקדמות

      מחק
    2. תגיד אחי יש חדש או מידע לגבי הטלאי למחשב השנה?

      מחק
    3. מישהו יכול להסביר לי בבקשה איך אני מוריד את הטלאי למחשב??
      ישבתי על זה אתמול שעתיים ולא הצלחתי

      מחק
  2. יפה מאוד כל הכבוד עשיתם בשכל עדיף שיהיה מהר וקטן ולאט לאט תוציאו עידכון

    השבמחק
  3. תקובץ לאן מורידים לסוני או למחר..??

    השבמחק
  4. למה זה לא יעבוד באקס בוקס וואן

    השבמחק
  5. מדריך טוב ופאץ פצצה אבל יש מספר בעיות בציון ובתפקידי שחקנים במיוחד מכבי תל אביב

    השבמחק
  6. תשובות
    1. לא נראה שצריך סוני פרוץ יותר נראה כמו אופציה של המחשק.
      לנאור ישראל אם אתה לא יודע אל תענה.. יש דבר כזה סוני פרוץ אתה יכול לעשות את זה רק על גרסא 5.05 ולא , אם אי אפשר לשנמך גרסא.

      מחק
  7. האמת ..עבודה יפה אבל כמה בעיות כמו שמשחקים אם בייתר ירושלים והאצטדיון הוא טדי.. ומופיע אצטדיון אחר. מדוע זה ככה אם התקנתי בדיוק כמו שהסברתם .. אשמח לעזרה תודה רבה וערב טוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא באמת טדי זה רק תמונה של טדי.. אין אפשרות להכניס אצטדיונים למשחק

      מחק
  8. מישהו יכול בבקשה שלוח לי את הקובץ של התקנת הפאץ

    השבמחק
  9. למה לא נותן לי להתקין? הוא כותב לי image not find כשאני רוצה להכנס לedit עזרא דחוףף בבקשה

    השבמחק
  10. גם לי! אני נכנס לEDIT והוא כותב לי IMAGE NOT FIND בבקשה תעזרו לי!

    השבמחק
  11. קודם כל תודה רבה על ההשקעה!
    תלבושות מושלמות.
    אני אוהד הפועל מושבע ככה שאת מירב הביקורת שלי אפנה בעיקר להפועל, רב השחקנים לא משחקים בעמדות שלהם-ורטה, זגורי,מנגה, שויינפלד, שובשיץ ועוד. בנוסף המון יכולות של שחקנים לא קשורות לשחקנים עצמם ואני מאמין שזה בגלל חוסר הכרה שלהם. ממליץ להשתמש בפוטבול מנג'ר כדי שמאהר הנתונים שלכם יהיה רחב יותר.
    בנוסף,העובדה שלקחתם שחקנים אמיתיים ושיניתם אותם גורמת לבעיה של עדכון הנתונים של השחקנים האחרים במשחק ככה שצריך לבחור בין עדכוני אונליין לליגה הישראלית-מה שאני מציע לעשות זה ליצור שחקנים חדשים וככה עדכונים לא יפגעו בהם.
    בסה"כ הרעיון מצוין של הליגה הישראלית אבל לטעמי יש עוד המון נקודות שיפור בעיקר ביכולות השחקנים. אני חוזר ואומר תודה רבה על ההשקעה אבל יש עוד המון עבודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! תגובות אלה וזרות לנו מאוד.
      נפיק את זה בעדכונים הבאים.

      מחק
  12. מתי תוציאו עדכון לגבי טלאי הליגה הישראלית 2017

    השבמחק
  13. מי שעשה את הסרטון הדרכה מלך !!

    השבמחק
  14. שלשום התקנתי את התלאי. הכל עבד סבבה. עכשיו הדלקתי את הסוני והתלאי לא מופיע. אבל בעריכה הוא כן מופיע. איך אני מסדר ככה שזה יעבוד רגיל?

    השבמחק
  15. שלום רב קודם כל אלירן פורזה יא תותח על אוהב אותך(אני אוהד מכבי תל אביב)
    בכל אופן הורדתי את הטלאי ואני משחק והכל זוכה באליפות,ואין ליגת האלופות,יש גביע האלופות של אסיה,האם יצא עדכון שמסדר את העניין? נ.ב אחלה של טלאי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      אנחנו כרגע לא עובדים על עדכון אבל יכול ליהיות שבעתיד נוציא עדכון שיתקן את זה

      מחק
  16. כאשר אני מוריד את הקובץ יש לי רק קובץ אחד והוא לא בתיקיה גם
    השמח אם תענו

    השבמחק
  17. תוכלו בבקשה גם לעשות הסבר בכתב

    השבמחק
  18. למה הקבוצות מופיעות לי רק באדיט ולא בתפריט הראשי של הבחירת קבוצות?

    השבמחק
    תשובות
    1. כי כשאתה נכנס למשחק רגיל זה עושה לך live update ואז זה מזחיר את הקבוצות מאסיה... כשתעשה מסטר ליג (או כל טורניר אחר) יופיעו לך הקבוצות הרגילות.
      לאלירן פורזה- אתה באמת ואני אוהד של מכבי תל אביב, באמת כל הכבוד על הטלאי הנדיר אבל יהיה עידכון שמסדר את ליגת האלופות של אירופה יחד עם ישראל?

      מחק
  19. תקשיבו, קודם כל תודה רבה, אבל לא עובד לי...
    יש מצב שאתם מצלמים סרטון/ מסבירים בתגובה מה לעשות בכל שלב החל מהמחשב?
    או שפשוט תגידו לי מה זה אומר כשכתוב which strorage do you want to use? הם מתכוונים שאין קובץ או שהדיסק קונקי לא טוב?? תודה מראש לעונים

    השבמחק
  20. מתי יוצא טלאי למחשב?

    השבמחק
  21. טלאי מושקע ויפה כל הכבוד על העבודה ומי כמוני יודע שזה לא דבר קל ממש כיף לשחק עם הקבוצות למרות שיש כמה באגים קטנים אבל עדיין כל הכבוד באמת תודה על ההשקעה

    השבמחק
  22. הסתדר לי בסוף העניין עם הדיסק קונקי, מאוד מאוד כיף לשחק, אתם באמת נדירים.
    רק דבר אחד כשעושים master league יש רק ליגת אלופות של אסיה
    אתם תוציאו עדכון שמסדר את העניין?
    עוד פעם, תודה רבה רבה אתם נדירים

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אחי יש לך את הטלאי pes 2017 ps4 אתה יכול לשלוח לי גם את הטלאי אחי חיפשתי ים זמן ולא מצאתי הורדה

      מחק
  23. אני אשמח אם תפרסמו טורנט אמין או מקום אמין להוריד ממנו PES17 כי לא הצלחתי למצוא

    השבמחק
  24. שמישהו יעזור לי עשיתי לפי המדריך הכנסתי את הקובץ WEP לתיקייה בUSB והכנסתי לסוני 4 שאני רוצה להתקין את זה זה אומר לי which strorage do you want to use? אני בוחר את הUSB וזה אומר לי unble to import data מי שיכול לעזור לי תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. תראה, או שתחליף דיסק קונקי, או שתנסה לשים מחדש את הליגה על אותו הדיסק קונקי

      מחק
    2. אני מופיע לי אותו דבר הסתדר לך בסוף ??

      מחק
    3. לי הסתדר, תנסה לשים רק את תיקיית wepes בנפרד על דיסק קונקי

      מחק
  25. עזרה דחוףףףףף עשיתי לפי המדריך אבל זה מראה לי שמות וראשים של שחקנים סינים והשילטי עידוד הם בסינית ולא באנגלית וזה לא מראה לי תליגה שאני עושה MATCH זה מראה לי תליגה רק ביצירת טורניר באליפות אסיה ובמסטר ליג וב EDIT. פתחתי מאסטר ליג עם מכבי תל אביב והיה משחק מול הפועל חיפה השילטי עידוד של חיפה היו באנגלית ושל מכבי היו בסינית בבקשה תעזרו לי

    השבמחק
    תשובות
    1. תקשיב, עד שלא יהיה עדכון (אם יהיה) אז הליגה הישראלית מחליפה את האסייתית ואין שום אפשרות להחליף קבוצות קבוצות מאסיה בקבוצות אירופיות. זה אומר שהליגה מתחרה בליגת האלופות של אסיה ואל בליגת האלופות של אירופה.
      גם לי יש את הקטע עם הקבוצות הסיניות במשחק רגיל וזאת מפני ששנינו החלטנו בהגדרות של הפרו לעשות עדכונים לייב ואז זה מחזיר את הקבוצות הסיניות. ניתן רק במאסטר ליג לעשות ליגה ישראלית רגילה (או בcup)
      אם מישהו יודע איך לתקן בהגדרות את העדכונים לייב אני אשמח גם :)
      הטלאי עצמן נדיר וכיפי בטירוף תודה לitl

      מחק
    2. אבל במסטר ליג מופיע לי שמות אחרות של שחקנים נישהו יכול לעזור

      מחק
  26. אתם נהדרים הכל בקלות מדריך נהדר

    השבמחק
  27. יהיה עכשיו עדכון העברות?/עדכון שמסדר את עניין הקבוצות הישראליות באסיה?

    השבמחק
  28. תותחים תודה רבה ,, אבל אחרי שהתקנתי את הטלאי הסוני עשתה עדכון אוטומטי והכל נמחק אפשר עזרה בבקשה ??

    השבמחק
  29. מתי יוצא ליגה ישראלית למחשב?

    השבמחק
  30. זה לא נותן לי להעלות את הקבצים וזה רושם לי which usb storqge davice do you want to use

    השבמחק
  31. תשובות
    1. תקשיב זה קרה גם לי, תנסה להחליף דיסק קונקי, ככה זה עבד אצלי...
      זה נראה מצוין תודה לכם ITL על ההשקעה אני הורדתי גם קובץ שנתתם לן קישור ועושה את הקבוצות במשחק עם סמלים ומדים אמיתיים אז המשחק נראה מדהים
      הדבר שמבאס את הכל זה שאנחנו לא באירופה ומשתתפים בליגת האלופות של אסיה.

      מחק
  32. אתם מתכוונים להגיד משהו לגבי הטלאי למחשב בקרוב??(לפחות תתנו עדכון באיפה אתם עומדים עם זה, אם בכלל...)
    אתם בינתיים מייבשים את הקהל שלכם.....

    השבמחק
  33. יש אפשרות לעשות ליגה לאומית כדי שהיה אם שתי הליגות

    השבמחק
    תשובות
    1. אי אפשר כי הליגה הישראלית בנויה על אחת הליגות האחרות ורק החליפה ליגה אחרת

      מחק
  34. אלי פורזה המלך יש לי שאלה,
    הטלאי עובד גם על דיסק וגם על דיגיטלי מהחנות של פלייסטיישן או רק דיסק או רק על דיגיטלי?????????

    השבמחק
  35. איזה אתר ענק מצאתי של עדכון פאצ'ים לPES17 ועוד אתר ישראלי
    http://pes-israel.co.il/

    השבמחק
  36. אלירן פורזה המלך יש לי שאלה.
    הטלאי עובד על דיסק או על דיגיטלי מהחנות של פלייסטיישן
    או שניהם?!?!

    השבמחק
  37. איך עושים את הליגה הישראלית מהתחלה אחרי שהקובץ יורד מה צריך לעשות עם הקובץ

    השבמחק
  38. לא הבנתי את החלק של הקבצים איך מורידים אותם לדיסק און קי

    השבמחק
  39. הורדתי והכל אבל השחקנים לא מופיעים שמות

    השבמחק
  40. הורדתי תקבצים ושנכנסתי למשחק זה כותב לי שאין תקבצים אם מישהו יכול לעזור לי תודה רבה

    השבמחק
  41. קצת לא קשור לנושא אבל מתי יצא ליגה ישראלית לפיפא אם בכלל יצא
    תענו דחוףףףףףףףףף

    השבמחק
  42. יצא לפיפא 17 לסוני?

    השבמחק
  43. למה זה רשם לי את זה which USB strong device do you want use מישהו יכול לעזור לי דחוף

    השבמחק
  44. זה רושם לי no team data is available מה עושים

    השבמחק
  45. אשמח אם תעשו גרסה חדש לפס 2017 לסוני 4

    השבמחק
  46. למישהו יש את הורדה לטלאי בבקשה

    השבמחק
  47. תביאו עוד פעם את הליגה הישראלית pes 2017 ps4 בבקשה

    השבמחק
  48. עידו תשלחו עוד פעם את הלייניק של פרו 2017 לסוני 4 אחים בבקשה

    השבמחק

גולש/ת יקר/ה, שימ/י לב ♥ !
צוות פרו אבולושן ישראל מקפיד ביאירות על תגובות נאותות.
כל הנאמר בתגובות הוא בגדר דיעות הגולשים בלבד ועל אחריותם, נא להשתמש בשפה נקיה ותרבותית.
במידה ותגובתכם תהיה לא נאותה, היא תימחק ,ותיחסם לצמיתות! אנא מנעו מאיתנו אי נעימות.
תודה וברכת המשך גלישה מהנה, Pes-il.