iTL 2017 PC שוחרר להורדה!


iTL 2017 הינו טלאי הדגל של האתר. טלאי ליגת וינר הישראלית יוסיף למשחק שלכם את 14 הקבוצות הישראליות,
בנוסף לכל הליגה הלאומית עם כל האלמנטים האותנטיים שלהן, כפי שמשוחק בליגת העל.
 בנוסף הטלאי יכלול גם את סגל נבחרת ישראל המעודכן ושיפור גלובלי לכל ה PES שלכם.


הטלאי השנה כולל :
  • סגלים מעודכנים לכל ליגת העל ונבחרת ישראל.
  • סגלים מעודכנים לכל הליגה הלאומית (מאמץ רב הושקע על רמת הנתונים בליגה הלאומית)
  • נשנה שמנו דגש על מראה שחקני ליגת העל והלאומית והם יראו הרבה יותר דומים לעצמם!
  • כל תחרויות הליגה וביניהם : גביע המדינה , ליגת ווינר ואלוף האלופים.
  • תלבושות ריאלסיוטיות לכל ליגת העל והלאומית -כמעט לכל קבוצות ליגת העל יש תלבושות שלישיות ורבעיות.
  • הנפת צלחת האליפות  במצב קריירה של ליגת העל!
  • כל אצטדיוני ליגת העל + כמה מהלאומית (13 סה"כ) השנה האצטדיון באשקלון נכנס גם למשחק.
  • הרכבים והעברות מעודכנים ליום יציאת הטלאי.
  • תלבושות שופטים של ליגת העל.
  • נעלי משחק חדשים ומעודכנים.
  • שירי תפריט חדשים הכוללים את כל להיטי 2017 .
  • מוד שלטי פרסום אותנטיים ומקוריים של ליגת העל (גם לשאר העולם הותאמו שלטי פרסום מתאימים).
  • כל הליגניונרים הישראלים התווספתו למשחק ונמצאים כשחקנים חופשיים.
  • מעל 260 פרצופים ריאסלטים לשחקני ליגת העל והלאומית . עדכון פרצופים ענק לשאר העולם .
  •  חבילת אצטדיונים ענקית וחדשה למשחק (מלבד האצטדיונים הישראלים).
  • שירי קהל חדשים לכל הקבוצות הגדולות של הליגה באיכות מטורפת)
  • הוספנו את האפשרות לכתוב בעברית במשחק (כחלק ממוד העברית שיוצא אלינו בקרוב)

הפאצ' עליו מבוסס הטלאי הוא גלקסי 2.0 שאותו ניתן להוריד אותו מכאן.

הורדה :
להורדת הטלאי מ MEGA לחץ כאן
להורדת הטלאי מגוגל דרייב (אין צורך לחכות או להרשם)
 משקל הפאצ' : 2.2 GB 

יש לכם שאלה? בעיה ? אנחנו עוזרים בעיקר בפורום התמיכה שלנו .
 שימו לב שחובה לקרוא קודם את הפוסט הנעוץ שלנו.

מדריך התקנה:
1. התקינו את פאצ' הגלקסי לתיקיית המשחק. .
2. התקינו את טלאי הליגה הישראלית לתיקיה הראשית במשחק.
3. תהנו :)

*הטלאי עובד ללא בעיות בכלל על הגרסא הפרוצה*


מדריך התקנה בוידאו:

 טריילר הטלאי :

שאלות ותשובות :
שאלות ותשובות באופן מסודר ומתעדכן בפורום שלנו.

תהנו!

152 תגובות

  1. אתם יכולים לעשות מדריך התקנה בוידאו?

    השבמחק
    תשובות
    1. ברגע שיתפרסם הטלאי נעשה גם מדריך התקנה בוידאו

      מחק
    2. אחרי שהורדתי את הPES GALAXY מה אני עושה איתו ?

      מחק
    3. לא עובד לי הטלאי ישראלי 2017 יש לי פרו 17 מקורי בsteam

      מחק
    4. מותר לשים קודם את הטלאי ואחר כך גלאקסי?

      מחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
    תשובות
    1. במדריך ההתקנה שפירסמת ראיתי שבכלל לא השתמשת בתוכנה DpFileListGenerator גם לא לפסגלקסי וגם לא לטלאי..איך זה עובד ככה?

      מחק
  3. אלי פורזה התותח!!!/ מלך!!����������������������������

    השבמחק
  4. ה- pesgalsi patch גם עובד על מקורי??

    השבמחק
  5. אלי לי את תיקיית download בתיקייה של המשחק מה אני עושה
    מערכת הפעלה: win 10

    השבמחק
    תשובות
    1. כנראה לא נכנסת למקום הנכון אולי... תלחץ מקש ימני על המשחק עצמו ותבחר פתח מיקום קובץ, שם אמורה להיות התיקייה :)

      מחק
  6. באיזה תאריך בדיוק יוצא הטלאי?

    השבמחק
  7. וואו זה נראה אחלה טלאי!!!
    תודה רבה!!
    רק שאלה קטנה למה זה לקח כל כך הרבה זמן?
    אבל חוץ מזה היה שווה לחכות ☺

    השבמחק
    תשובות
    1. רובנו אנשים עובדים או בצבא אין לנו כ"כ זמן להתעסק עם זה.
      תודה על הפידבק

      מחק
    2. הטלאי נראה טוב.
      לא הבנתי אם הטלאי כבר מוכן למה אתם לא מעלים אותו

      מחק
    3. אחי הם לא עבדו עדיין על הורדה ועל מדריך התקנה אז שב בשקט ותחכה

      מחק
    4. שיוציאו את הטלאי ואחרי זה את המדריך

      מחק
    5. בכיף פורזה רק יש לי שאלה קטנה הטלאי יתעדכן השבוע או שבוע הבא?
      ויהיה סלקטור כמו בשנה שעברה?

      מחק
  8. לעוד הורדות של פאצ'ים אתם מוזמנים להיכנס לאתר ישראלי שתעדכן 24/7 Www.pes-israel.co.il

    השבמחק
  9. ה- pesgalsi patch גם עובד על מקורי??

    השבמחק
  10. הקישורים של הפאצ שצריך להוריד לא עובדים אתם יכולים לתת חדשים?

    השבמחק
  11. תשובות
    1. הם אמרו השבוע אז זה או מחר או ביום שישי או ביום שבת,מה שיהיה היה ונקווה שזה יהיה מחר

      מחק
    2. תגיד אחי היום אמור להיות הורדה לטלאי כהר עבר כבר ימים הקרובים מאז שהם העלו את הפוסט של הטלאי לאתר?

      מחק
  12. תגיד יש מצב זה יעבוד גם על פאטצ' PTE?
    יש שם כרגע רק את ב"ש

    השבמחק
  13. היום אמור לצאת הטלאי לא?? עברו הימים הקרובים וגם שנה שעברה הוצאתם ביום שישי בפסח.
    מי שיודע מתיי יוצא הטלאי שיגיד לי

    השבמחק
    תשובות
    1. יש מצב שהיום באמת חייב לצאת היום וגם חסר דברים בטלאי כמוח שהיה בטלאי קודם?

      מחק
  14. גם אניי מחכה בקוצר רוחח לטלאיי הענק הזה

    השבמחק
  15. אתה מחכה אני כל שעה נכנס בודק עם יצאא רק שיגידו תאריך יציאה וזהו במקום כל שנייה שנשלח להם הודעות מתי יוצא

    השבמחק
  16. היום או מחר יצא הורדה מקסימום וחסר דברים בטלאי כמו: סלקטור ישראלי מוד קעקועים חדשני ורילסטי לקבוצות ליגת העל וכדור ליגת העל של 2017 וכל מה שהיה בטלאי של שנה שעברה שאין בטלאי הזה השנה!

    השבמחק
  17. מתן זה היה בעדכון הכי בטח גם הם יעשו עדכון לitl

    השבמחק
  18. תקשיבו בשמונה בערב הם הוציאו את הטלאים שהיו בכל השנים ברוב הזמן

    השבמחק
  19. את האמת הם תמיד אומרים בימים הקרובים ואז הם מוצאים רק אחרי איזה חודש

    השבמחק
  20. לא נראה לי למה אני חושב שהם שומרים שבת אבל נחכה ונראה נקווה שזה יצא היום

    השבמחק
    תשובות
    1. היום יצא הטלאי או מחר בשבוע הבא מתי הם אמורים להוציא אותו בדרך כלל בפסח כמו שנה שעברה?

      מחק
  21. מתי יצא עבר הימים הקרובים ופסח עומד להסתיים אז מתי מתכננים להוציא הורדה לטלאי?

    השבמחק
  22. @Eli Foreza אתה יכול לכתוב את תאריך יציאת הטלאי או שעדיין לא יודעים מה הוא במקום שכל רגע נכנס ונבדוק עם יצא

    השבמחק
  23. עבר כבר 5 ימים כמה זמן זה בימים הקרובים ??

    השבמחק
  24. תמיד הם אומרים בימים הקרובים כל שנה וזה לא באמת ככה אני מאמין שזה יצא ביום שני או שלישי

    השבמחק
  25. ומה שהכי מעצבן זה שהם גם לא עונים

    השבמחק
  26. הכל מוכן נכון אז מה קשה לעלות את זה להורדה ולעשות מדריך התקנה מצטער שאני אומר לכם את זה אני חא מתלונן או משהו אבל אתם לא עומדים במילה "בימים הקרובים"

    השבמחק
    תשובות
    1. אתם הילדים לא מבינים כלום! הורדה מאוד קשה למצוא וצריך למצוא הורדה שמתאימה לטלאי ובהגרסה שלו אז לכו למצוץ מוצץ ושבו בשקט ותחכו

      מחק
    2. מה אתה מדבר שטויות כל פעם הם אומרים בימים הקרובים ולא עומדים במילים שלהם

      מחק
  27. האמת נכון כבר עברו מעל 5 ימים והם עדיין לא מוציאים תטלאיי

    השבמחק
  28. הייתי בטוח שכבר הוצאתם למה לא הייתי כאן בחגג אבל עם עדיין לא הוצאתם איפה בדיוק הימים הקרובים שאתם אומרים

    השבמחק
  29. אני פשוט חושב שהטלאי לא תומך באון ליין ובטח שלא גלקסי פאץ' 2.0 שזה לא פועל בכלל על משחק מקורי מרוב מזה ישן כי כבר יש פאץ' גלקסי חדש 3.0 שתומך בגרסה האחרונה של הפרו 2017

    השבמחק
  30. גלקסי פאץ 2.0 ישן ולא פועל בפרו באון ליין !

    השבמחק
    תשובות
    1. בטח שזה לא פועל באונליין אי אפשר להוריד לשם מודים גאון
      וואו הדור של הילדים הקטינים הולך ומתדרדר

      מחק
  31. עדיף כבר שלא יוציאו שיוציאו את זה ב2018

    השבמחק
  32. יש לי שאלה מישהו יודע מתי הם יוציאו את הטלאי???

    השבמחק
  33. נו מתי מוציאים את הטלאי כבר עבר פסח והימים הקרובים מתי מתכננים להוציא אותו כבר היום או בעוד שנה מה נהיה איתם כמה זמן לוקח למצוא הורדה לטלאי הזה ולשחרר אותו?

    השבמחק
  34. הורדתי את ה pesgalexy החדש ששמתם בקישור וכשאני מתקין אותו בתיקייה הראשית יש בעיה, הייתי צריך בתיקיית download?

    השבמחק
  35. עוד 10 ימים ?? שלא יוציאו וזהו

    השבמחק
  36. אני יודע למה כי הפוסט של הטלאי של השנה שעברה הוציאו בחמש בפבואר ואחרי 18 ימים הוציאו את הטלאי של 2016 .
    את הפוסט של טלאי הליגה ישראלית הוציאו בעשר באפריל ויוציאו אותו אחרי 18 ימים.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא שווה שיצא כבר הטלאי מה זה זה כזה מאוחר היה אמור לצאת בפסח.

      מחק
  37. מתן צודקק שלא יצא כבר הטלאיי

    השבמחק
  38. מתי יצא הטלאי למה כזה מאוחר תוציאו כבר לפני מה הבעיה??

    השבמחק
  39. תראו כמה מחכים לזהה יאלה צוות itl תתעוררו ותעלו את הטלאי להורדהה נמאס כבר לחכות

    השבמחק
  40. מתי הטלאי יוצא עבר כבר יותר משבוע מה קורה עם זה?????

    השבמחק
  41. חברים לפי מה שרשמו בPES-ISRAEL זה אמור להשתחרר ב28.4.17 ...

    https://www.facebook.com/PES.ISRAEL/

    השבמחק
    תשובות
    1. לא שאני לא מעריך תעבוד שלהם אבל בחייאת מוגזם מידי
      זה ימים קרובים ??
      עדיף היו כותבים שבועות קרובים וזהו

      מחק
  42. מתי יצא הטלאי כבר חשבנו שיצא בפסח?

    השבמחק
  43. יש תאריך יציאה לטלאי 28.4.17 מחכים לטלאי הזה בקוצר רוח לפי העבודה שעשיתם הוא טלאי ענק ותודה לכל הצוות על ההשקעה על זה שאתם עובדים קשה כדי שלנו יהיה כיף אז בקיצור תודה לכם

    השבמחק
  44. תמשיכו לדבר שטויות הם לא חייבים לכם כלום
    הם עושים את מיטב יכולתם על מנת לעלות את הטלאי הכי מהר שהם יכולים.. אם תמשיכו ככה רוב הסיכויים שהם לא יוציאו אותו בכלל..
    אז שבו בשקט ותתנו להם לעשות את העבודה.. נ.ב
    פורצה יא מלך!!! למרות שאני שונא את מכבי חיפה!!

    השבמחק
  45. הטלאי יצא חברים תודה רבה לצוות itl עך ההשקעה והמאמץ בטלאי כדי שיצא בלי בעיות

    השבמחק
  46. למה אין הורדה מגוגול דרייב ממגה זה לא עובד

    השבמחק
  47. מי יכול לעזור לי אלי אתה יכול אחי תקשיב שאני מתקין את הpes-galaxy 2.0 הזה ואז נכנס למשחק זה פותח לי הודעת ארור כזאת sorry something went wrong for solutions please visit מה אני אמור לעשות אשמח עם תעזור לי

    השבמחק
    תשובות
    1. תחליף קראק, הינה הורדה לקראק טוב: https://docs.google.com/uc?id=0BxH36lNWAeUNTG9MMWN1dF8wN28&export=download

      מחק
    2. עובד לך הקראק החדש ?

      מחק
    3. .??..אם הצלחת אתה יכול להגיד לי איך

      מחק
  48. תוכלו לעשות שרת לגוגל דרייב כי במגה אצלי זה לא עובד

    השבמחק
  49. כל הזמן במגה יש לי את אותה הבעיה אני צריך חשבון כדי להוריד את הטלאי

    השבמחק
  50. לכל מי שיש לו בעיה עם המגה...
    אני הצלחתי להוריד את הITL וה-PES GALAXY
    (כמובן עוד לא התקנתי...) דרך המגה.
    אז תראו מה תעשו..
    תצרו לכם חשבון מי שלא יודע שיבדוק מדריכים ביוטיוב או בגוגל אני בטוח שיש הרבה מדריכים לכך.
    הם מבקשים גם אימייל אז תכתבו אימייל ואז התהליך נגמר תאשרו באימייל ואז תכנסו ותורידו בלי הפרעות...
    מי שלא כל כך הבין תבדקו בגוגל או ביוטיוב אני בטוח שיש.
    טוב שבת שלום...
    מקווה שעזרתי :)

    השבמחק
  51. הgalaxy pes 2.0 הזה לא פועל בכלל

    השבמחק
  52. מה הסיסמא לחילוץ קובץ הראר לגלקסי 2.0 ?
    לא ניתן לפתוח את הקובץ הוא מבקש סיסמא

    השבמחק
  53. לא להוריד זה וירוס !!!!!!!

    השבמחק
  54. תעשו הורדה דרך טורנט MEGA מסובך

    השבמחק
  55. זה לא מראה לי את הסמלים הנכונים ואת הפרצופים הנכונים
    תעשו עדכון מהר פליז!

    השבמחק
    תשובות
    1. למה לא איך לא זה אמור להראות לך את הסמלים ואת הפרצופים הנכונים אולי לא התקנת כמו שצריך?

      מחק
    2. שרלוק הולמס חושש חש הבלש,ספר לנו איך אתה התקנת?

      מחק
  56. מצאתי עוד קישורים טובים להורדה באתר PES-ISRAEL
    גם של הגלקסי וגם של הטלאי

    השבמחק
  57. הורדתי את הטלאי אבל שאני מנסה לפתוח הוא רושם שגיאה

    השבמחק
  58. עובד נהדר

    מאד פשוט להתקין את המשחק להעביר ת הקראק החדש למשחק
    לאחר מכן להתקין את הפאטצ גלאקסי
    אחרי זה את הטלאי
    ולאחר מכן עוד פעם את הקראק החדש

    וזה עובד
    אחלה טלאי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      רק איפה הקראק וההורדה של ה-PES GLAXY לא עובדת לי תוכל בבקשה להביא לי קישור הורדה חדש אם יש לך תודה

      מחק
    2. יש לך את הכדור של ליגת העל בטלאי ולמה חסר דברים בטלאי משנה שעברה?

      מחק
  59. עזבו חרא טלאי בקושי מסבירים טוב

    השבמחק
  60. תעשו שרת חדש נמאס לי להסתבך עם עם השרת של MEGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  61. אין לי את האצטדיונים הישראלים וכדור ליגת ווינר אין למה?

    השבמחק
  62. קניתי את הפרו בסטים הורדתי את כל מה שצריך כשאני פותח את הפרו זה מראה לי את התמונות של השחקנים הישראלים וזה טוען משהו ונתקע

    השבמחק
    תשובות
    1. רשום בפירוש שהטלאי עובד טוב יותר על הפרצוף והמקורי עושה באגים כמו שלך

      מחק
  63. למי שיש את המשחק המקורי חייב להחליף את הcarak בכל התקנה של כל הטלאים שלא ואם כן איפה צריך להתקין את הטלאי הישראלי ??????? לאיזה תיקיה ?????

    תודה מחכה לתשובה שבוע נפלא

    השבמחק
    תשובות
    1. מה אתה טמבל אחי? רשום בפירוש לאן להתקין

      מחק
  64. איך מתקינים את הטלאי במקורי אם יש לי פאצ'ים עליו?

    השבמחק
  65. חברים סוף סוף יצא מדריך וידאו של צוות PES-ISRAEL החברה שם רצינים ותמיד עוזרים לי מאשר פה עושים טובה שעונים בכלל!!

    http://www.pes-israel.co.il/postContent/712

    השבמחק
  66. חבל שאתם סתם מתלהמים ומזיינים את המוח בזמן שכתבנו באופן ברור שכל התשובות והתמיכה תיעשה בפורום שלנו, אתם משחקים אותה אהבלים זה בעיה שלכם.
    רוצים עזרה? פנו אלינו בפורום, אבל קודם יש פה תשובות לכל השאלות:
    http://www.pes-il.net/2017/04/forum.html?place=msg%2Fpesil%2FQtpAP-UmDXk%2F6GKNDm2tFQAJ

    אין את הבעיה שלכם? פתחו נושא חדש ונשמח לעזור.

    השבמחק
  67. זה מצויין עובד בלי בעיה חוץ מזה שנמחקו כל התמונות של הפרו ה mini face

    השבמחק
    תשובות
    1. רשמנו בשאלות ותשוובת למה זה קרה, חבל שאתה לא קורא

      מחק
    2. אחי חסר דברים בטלאי כמו כדור של ליגת העל סלקטור של הטלאי וקעקועים לשחקנים ולוח תוצאות ומעברון של ליגת ווינר אתם תוציאו הכל בעדכון לטלאי?

      מחק
    3. כדור של ליגת העל נוציא בעדכון
      סלקטור לא יהיה השנה
      קעקועים לשחקנים גם לא בטוח שיהיה
      מעברון נוציא בתיקון
      לוח תוצאות אולי יהיה בהמשך

      מחק
    4. למה לא תוציאו השנה סלקטור לטלאי וגם קעקועים לשחקנים אי אפשר כאילו השנה להוציא כמו בטלאי הקודם שיצא ומה יהיה בעדכון או בתיקון לטלאי יהיה גם תיקון וגם עדכון לטלאי או רק אחד מהם אחי?

      מחק
    5. שנה שעברה הסתתבכו עם זה אז בחרנו שלא להתעסק בזה
      לגבי הסלקטור אין לי כ"כ זמן לזה השנה
      וכנראה שיצא תיקון לפני העדכון

      מחק
  68. יש אפשרות לבטל את המעברון של המנהלת במסטר ליג?

    חוץ מזה הטלאי מעולה כל הכבוד לכם!!

    השבמחק
  69. למה לא תוציאו השנה סלקטור לטלאי וגם קעקועים לשחקנים אי אפשר כאילו השנה להוציא כמו בטלאי הקודם שיצא ומה יהיה בעדכון או בתיקון לטלאי יהיה גם תיקון וגם עדכון לטלאי או רק אחד מהם אחי?

    השבמחק
  70. אלירן מתי יצא עדכון או תיקון לטלאי יש תיקון לטלאי או עדכון?

    השבמחק
  71. מה עם כדור ליגת בעל ומעברון ליגת ווינר וקעקועים לשחקנים יצאו בעדכון לטלאי?

    השבמחק
  72. תודה רבה טלאי נהדר התקנתי!!!
    אבל יש לי כמה בעיות (נראה לי שאחת מהן מופיעה בשאלות ותשובות)
    אבל הטלאי מדהים הוא עובד וכל זה......
    אבל יש ליגה מג'ור והסמל של הליגה נעלם.
    ואיפה שהקבוצות העולמיות... הסמל הזה עם כדור הארץ בכתום כאילו..
    מפיעים לי הקבוצות ומתחת עמודות ריקות שאם אני לוחץ עליהם זה יוצא מהמשחק
    והמדים השלישיים של אשדוד... לא כל כך טובים זה מראה לי מדים של קבוצה פורטוגלית אני חושב מקווה שתעזרו לי תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. כן זה מן באג כזה לא צריך להכניס לקבוצות האלה באירופה
      לגבי שאר המדים אתה צודק יש כמה שלא "מחקנו" להם את התלבושות הפורטוגליות, נתקו בעדכטו תודה.

      מחק
  73. זה כולל העברות לא רק שליגה ישראלית?

    השבמחק
  74. כשאני משחרר את קובץ Pes Galaxy מהראר, הוא יוצא כקובץ CPK, איך ניתן לפתוח אותו ולהתקין אותו? ולמה הוא יוצא כ- Pes Galaxy 1, ולא כ-Pes Galaxy2?

    השבמחק
  75. משחק נתקע לי הכל עבוד בצורה חלק עד שהוא מגיע למסך הראשי הוא עובר למסך שחור עיגול כחול והוא נתקע מה עושים??????? מישהו עוזר?????????

    השבמחק
  76. כשאני משחק רגיל במשחק ללא הטלאי וללא הpesgalaxy הכל עובד רגיל, אבל כשאני מתקין את הpesgalaxy ואת הטלאי של הליגה ישראלית 2017 (PC) כשאני נכנס למשחק זה מראה לי פתיחה של המשחק שרשום ליגה ישראלית ואת התמונה, ואז זה רושם שהמשחק לא מעודכן לגרסא הכי עדכנית, בבקשה לעדכן לגרסא הכי חדשה... ואז כשאני עושה אנטר (Enter) זה עושה מסך שחור ואז טוען לי הרבה זמן השארתי שעתיים על טעינה ולא קרה כלום אז יצאתי...

    מה אפשר לעשות?

    השבמחק
    תשובות
    1. גם לי היה את זה תיכנס לתכונה של pesgalaxy לאחר מכן לך לעמודה האחרונה בשם dpfilelist יש לך שתי עמדות עמודה אחת מלא עמודה שנייה עם שני משפטים מאנגלית של הטלאי הישראלי פשוט תעביר את שני הדברים מהעמודה השנייה לראשונה ואז תאשר ותיכנס למשחק ותהנה

      מחק
    2. לא הבנתי בדיוק מה לעשות, תוכל להסביר לי יותר ברור בבקשה?

      מחק
    3. שמה תתפתח את התכונה של הטלאי הלא הישראלי הראשון PESGalaxySwitch תיכנס למשבצת הרביעית שנקראת DPFLELLST אוקי יש לך שני קבצים הקוראים DLC 1+2 CPK
      והשני ITL 2017 CPK את צריך להעתיק אותם לעמודה הבא ALL CPKS AVAILABLE FOR DPFLIELIST סליחה על איחור תעשה את זה וזה יעבוד לך

      מחק
  77. כשאני משחרר את קובץ Pes Galaxy מהראר, הוא יוצא כקובץ CPK, איך ניתן לפתוח אותו ולהתקין אותו? ולמה הוא יוצא כ- Pes Galaxy 1, ולא כ-Pes Galaxy2?
    מישהו יכול לעזור?

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה צריך להוריד winrarr ואז תוכל לשחרר אותו

      מחק
    2. אבל זה CPK אחרי חילוץ מ-WINRAR. איך אפשר לחלץ מה-CPK? יש קישור כלשהו?

      מחק
  78. יצא עדכון לטלאי או תיקון?

    השבמחק
  79. איזה גרסה של פרו אבולושן ?

    השבמחק
  80. לא נכנס למשחק רושם:sorry,soething went wrong

    השבמחק
  81. יש לי כמה בעיות
    1) הצלחת בזמן קרירה היא של הליגה הצרפתית ולא צלחת ליגת העל
    2) לאצטדיון המושבה אין את הגג מעל היציע
    3) כל המיני פייס לא עובדים כולל של קבוצות אחרות
    אשמח אם תתקנו את זה בעדכון תודה מראש

    השבמחק
  82. יצא תיקון לטלאי או עדכון לטלאי?

    השבמחק
  83. אלירן אתם יודעים מה יצא קודם תיקון או עדכון לטלאי?

    השבמחק
  84. הפועל תל אביב ירדה ליגה אז זה אומר שבעדכון או בטלאי של שנה הבאה היא תהיה בלאומית?

    השבמחק
  85. הורדתי את שני הטלאים והתקנתי אותם על המשחק שהורדתי מnosteam
    אבל כשאני פותח את המשחק הוא כותב לי something went wrong
    מישהו יודע איך לפתור את זה?

    השבמחק
  86. מה קורה עם העדכון או התיקון לטלאי?

    השבמחק
  87. למה לא יוצא העדכון לטלאי מה קורה איתו כמה זמן עד שיוציאו אותו מתי יצא?

    השבמחק
  88. ממליץ לכם בטלאי 2018 לעשות גם אצטדיונים לps4 זה יהיה יותר טוב ויהיו לכם הרבה יותר הורדות תאמינו לי

    השבמחק

גולש/ת יקר/ה, שימ/י לב ♥ !
צוות פרו אבולושן ישראל מקפיד ביאירות על תגובות נאותות.
כל הנאמר בתגובות הוא בגדר דיעות הגולשים בלבד ועל אחריותם, נא להשתמש בשפה נקיה ותרבותית.
במידה ותגובתכם תהיה לא נאותה, היא תימחק ,ותיחסם לצמיתות! אנא מנעו מאיתנו אי נעימות.
תודה וברכת המשך גלישה מהנה, Pes-il.