iTL 2019 - ליגה ישראלית ל PS4 שוחרר להורדה!


אז מה הוא iTL ?
iTL הוא תוסף חינמי המתווסף למשחק ומוסיף את הליגה הישראלית.
זאת כבר השנה העשירית שאנחנו פועלים ועובדים על הליגה הישראלית ומעבר לה.
השנה הצלחנו בעזרתם של כמה אנשים טובים לבוציא את הטלאי חודש מיציאת המשחק המלא.
בהחלט הישג אדיר!

תודה ענקית ליוצרי הפאצ': אייל דהן, לירן יצחק, שי חדד , Foreza
בלעדיכם כל זה לא היה יכול לקרות!
עקבו אחרינו גם בטלגרם לעדכונים מלאים! להרשמה לערוץ

הורדה :
לא רואה את התמונה? לחץ כאן להורדה.
משקל הפאצ': 23 MB

מדריך התקנה בעברית:


*המדריך התקנה הוא מ 2017, אבל עדיין תקף גם לשנה הזאת*
כדי למנוע בעיות יש להסיר פאצ'ים קודמים ולהתקין עליו את הליגה הישראלית.
לאחר התקנת הקבוצות יש לטעון את התחרויות "Comption".


תמונות :


הערות נוספות:
  • הטלאי הוא ל PS4 בלבד.
  • נכון לעכשיו לא מצאנו באגים ובעיות,
    במידה ויש נשמח אם תכתבו לנו בהודעה פרטית בפייסבוק על מנת שנתקן.

עבדנו שעות רבות על חשבון הזמן הפנוי שלנו, בעוד שההורדה היא בחינם.
 
במידה ואתם מפרסמים את הטלאי במקומות אחרים כמו אתרים/בלוגים/מדריכים/ יוטיוברים נבקש תשימו את הקישור המקורי של האתר לטלאי על מנת שהתאר יתפרסם לכולם :) תודה על ההבנה.
נשמח גם לתגובות לשיפור/שימור או סתם תגובה טובה.


20 תגובות

  1. כל הזמן זה משאיר לי את ביתר והפועל חיפה מחוץ לליגה ויש שני קבוצות במקומן

    השבמחק
  2. עזרה דחופה לאחר התקנת הטלאי יש לי 13 סמלים של הקבוצות רק למכבי חיפה יש סמל של קבוצה מליגה אחרת ניסיתי כמה אופציות בהגדרות לא הסתדר מה אני אמור לעשות בכדי לתקן את זה הסבר עם אפשר בבקשה תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני עם אותה בעייה הצלחת לתקן מישהו הסביר לך אחי עם כן תעדכן אותי גבר שנסדר את זה תודה

      מחק
  3. אתם פשוט תותחים ,אומנם זה תפר לי את זה על ליגה של 16 כי אין ליגה של 14 קבוצות בpes אבל זה סבבה , פשוט חייב לכם תודה שעות של הנאה לי ולאחים כל יום , תודה תותחים❤

    השבמחק
    תשובות
    1. מדריך לסידור ליגה עם 16 קבוצות

      https://www.pes-israel.co.il/postContent/1793/1

      מחק
  4. ניסיתי להוריד את המוד עברית על הפרו 19 וזה לא הוריד לי למה?והמוד עברית זה לסוני?

    השבמחק
  5. איך מעבירים את זה לפלסטיישן?

    אני מוריד את זה למחשב ואז מעביר לדיסק און קי ומחבר את הדיסק און קי לפלסטיישן ולהכנס למשחק??

    השבמחק
  6. היי אני באתי לעשות משחק והשחקנים לא עברו לי
    באדיט רשום את הסגלים של הקבוצות אבל אני בא לעשות משחק וזה נותן לי את הסגל של הקבוצה שמכבי החליפו אותה

    השבמחק
  7. אתם יכולים לעזור לי בבקשה אני נכנס לקישור אבל אני לא מגיע לדף של ההורדה

    השבמחק
  8. איך אני מוריד את הפאץ' לקונסולה????

    השבמחק
  9. כל הזמן שאני לוחץ על הורדה כאן זה מעביר אותי לעמוד של בזק בינלאומי

    השבמחק

גולש/ת יקר/ה, שימ/י לב ♥ !
צוות פרו אבולושן ישראל מקפיד ביאירות על תגובות נאותות.
כל הנאמר בתגובות הוא בגדר דיעות הגולשים בלבד ועל אחריותם, נא להשתמש בשפה נקיה ותרבותית.
במידה ותגובתכם תהיה לא נאותה, היא תימחק ,ותיחסם לצמיתות! אנא מנעו מאיתנו אי נעימות.
תודה וברכת המשך גלישה מהנה, Pes-il.