iTL 2020 - ליגה ישראלית ל PS4 שוחרר להורדה!




אז מה הוא iTL ?
iTL הוא תוסף חינמי המתווסף למשחק ומוסיף את הליגה הישראלית.
זאת כבר השנה האחת עשרה שאנחנו פועלים ועובדים על הליגה הישראלית ומעבר לה.
השנה הצלחנו ב להוציא את הטלאי פחות מחודש מיציאת המשחק המלא.
בהחלט הישג אדיר!


בנוסף, נשתדל להתאים את הטלאי לגרסאת המחשב. אבל זה תלוי בהמשך הזמן הפנוי שלנו.

מה כולל הפאצ'?

  • סגלים מלאים הכוללים נתונים מדוייקים לכל קבוצות ליגת העל.
  • תלבושות וסמלים אמיתיים לכל קבוצות הליגה.
  • ספונסרים לכל קבוצה בחדרי התקשורת.
  • פרצופים (באדיט) ריאלסטים מאוד.
תודה ענקית ליוצרי הפאצ': אלמוג אלמדו, שי חדד , איתי טובול , Foreza!
עקבו אחרינו גם בטלגרם לעדכונים מלאים! להרשמה לערוץ

הורדה :
לא רואה את התמונה? לחץ כאן להורדה.
משקל הפאצ': 15MB


מדריך התקנה (מ PES18 אבל תופס גם השנה)


תמונות מהטלאי


הערות נוספות:
  • הטלאי הוא ל PS4 בלבד.
    נכון לעכשיו לא מצאנו באגים ובעיות, במידה ויש נשמח אם תכתבו לנו בהודעה פרטית בפייסבוק על מנת שנתקן.

עבדנו שעות רבות על חשבון הזמן הפנוי שלנו, בעוד שההורדה היא בחינם.
 
במידה ואתם מפרסמים את הטלאי במקומות אחרים כמו אתרים/בלוגים/מדריכים/ יוטיוברים נבקש
תשימו את הקישור המקורי של האתר לטלאי על מנת שהתאר יתפרסם לכולם :) תודה על ההבנה.
נשמח גם לתגובות לשיפור/שימור או סתם תגובה טובה.

29 תגובות

  1. אפשר להתקין את זה על הדמו? ואם כן איך עושים את זה?

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  3. אי אפשר להתקין בדמו. רק במלא ול PS4 בלבד!

    השבמחק
    תשובות
    1. אחי איזה פרצופים (באדיט) ריאלסטים מאוד יש שרשמתם?

      מחק
  4. מנסה להוריד ומופנה לאתר פרסומות, איך עוקפים את זה?


    השבמחק
  5. לא נותן לי להוריד, ואני צריך ללחוץ על הallow???

    השבמחק
  6. זה הוריד לי הכול בלי השחקנים מישהו יודע מה עושים??

    השבמחק
  7. שלום, שיחקתי בזה מאז שזה יצא ועכשיו כבר עבר ינואר ועבר חלון ההעברות יהיה עדכון לטלאי?

    השבמחק
  8. במצב עריכה אני רואה את השחקנים, אבל כאשר אני רוצה לשחק בקבוצה מופיעה אך שמות השחקנים שונים למה?

    השבמחק
  9. למה מופיעים שמות אחרים בקבוצות במשחק ?

    השבמחק
  10. שלום אני צריך עזרה בלבוריד לסוני ועם הקבצים עם אפשר בואו נדבר בדיסקורד השם שלי liel#4501 שלחו לי ונדבר שם

    השבמחק
  11. לא מצליח להוריד את זה גבר יש לך קישור אחר ?

    השבמחק
  12. סליחה איך אני מדכין טלאי ישראלי לקונסולות ומחשב

    השבמחק
  13. לא נותן להוריד ועם יש מדריך להתקנה לסוני 4 זה יהיה מצוין

    השבמחק
    תשובות
    1. זה אותו דבר כמו מה שהוסיפו רק שצריך לחבר USB עם הקבצים לקונסולה

      מחק
  14. אי אפשר להכניס את הקבצים של מ.ס אשדוד וסקציה נס ציונה למשחק

    השבמחק
  15. יש אצטדיונים שירי קהל ולוח תוצאות ולוגו של ספורט 1/5

    השבמחק
  16. יא בני אלף שרמוטות כל הפאצ הזה מלא וירוסים כוס אמא שלכם ושל מי שעשה אותו

    השבמחק
  17. שמתי את זה על אונקי וזה לא פותח לי את זה במשחק מה עושים?

    השבמחק
  18. אפשר ליצור טלאי עם שדרן בעברית?

    השבמחק

גולש/ת יקר/ה, שימ/י לב ♥ !
צוות פרו אבולושן ישראל מקפיד ביאירות על תגובות נאותות.
כל הנאמר בתגובות הוא בגדר דיעות הגולשים בלבד ועל אחריותם, נא להשתמש בשפה נקיה ותרבותית.
במידה ותגובתכם תהיה לא נאותה, היא תימחק ,ותיחסם לצמיתות! אנא מנעו מאיתנו אי נעימות.
תודה וברכת המשך גלישה מהנה, Pes-il.