מדריך להתקנה + כל מה שצריך לדעת !!

בס"ד

כמו שאמרנו עוד כמה שעות (ממש שעות ספורות על כף יד אחת) 
הולך לצאת אלינו iTL 2012. כמוא טלאי הליגה הישראלית ל PES .
 כדי לקצר תהליכים , וכדי שהטלאי יעבוד על האיכויות הגבוהות ביותר.
 { וגם כדי למנוע בעיות - עשינו לכם מדריך מסודר.

*צריך שמהשחק יהיה נקיא מפאצ'ים -ושלא יהיה עליו כלום חות מהעדכון (כמו במדריך) *

1. הסירו לגמרי את ה PES מהמחשב שלכם . (ע"י 'ההוספה והוסרה' שנמצא במחשב שלי )
-כמובן שתתקינו אחר כך .
2. יש להוריד אחרי זה את העדכון DLC 2.0 של קונאמי {הכי טוב להתקין את זה דרך המשחק ] -למתקשים :כנסו למשחק ל EXTRA CONNEC ותורידו משם ..

3. מדריך להתקנת הטלאי :

1. במסך הבא לחצו הבא . 

2. לחצו הבא .

3. אשרו את התקנון ולחצו הבא.

4. עכשיו אתרו את התיקיה בא נמצא ה PES שלכם , ולחצו הבא.


5. המתינו עד שההתקנה תסתיים . לחצו על 'צא' בסיום .

















6. עכשיו נפתח לכם קובץ בשם Kitserver 12 EXE Manager
7. לחצו על Attac









8. אם הכל עובד חלק , אמור להיות לכם הודעה שהצלחתם, ככה היא נראת :
שימו לב שרשום לכם SUCCESS ! ולא משהו אחר !!


במידה והפעולה נכשלה, אתם מוזמנים לצור קשר באתר .

הורדה.. עוד כמה שעות ..

כדי להתקין את הלוח תוצאות כנסו לתוכנה iTL Selector -ובחרו את הלוח תוצאות שאתם רוצים .


89 תגובות

  1. למה צריך למחוק את המשחק בכלל מהמחשב???

    השבמחק
  2. להסיר רק את ההתקנה של המשחק מהמחשב שלי?
    ואחרי זה להוריד את העדכון של קונאמי ולהתקין ורק אחרי זה להוריד את הטלאי ולהתקין אותו?

    השבמחק
  3. חח למחוק pesedit תמורת המשחק שלכם מצחיקים!

    השבמחק
  4. למה להסיר את הפרו לא הבנתי את החלק

    השבמחק
  5. צריך למחוק את המשחק אבל יש לי שם שמירות איך אני יכול לשמור את השמירות שלי ?

    השבמחק
  6. צריך למחוק את המשחק ?
    למה

    השבמחק
  7. הפתעה לכולם: הטלאי עובד על pesedit האחרון בדוק וסופי בלי שום בעיות למי שיש לו בעיה כנראה שהמשחב או התקנות קודמות הרסו לו אבל לי עובד 100 אחוז עם pesedit
    לפני 2‏ שניות · אהבתי

    השבמחק
  8. תשמרו את השמירות באיזה תיקייה ואז אחרי שתתקינו מחדש שימו את זה ב"מסמכים שלי".

    השבמחק
  9. למי שלא התקין PESEDIT לא צריך למחוק את המשחק!!!!
    בגלל שהטלאי המעפן הזה לא עובד עם PESEDIT צריך למחוק את המשחק ולהתקין מחדש..לעדכן את המשחק ואז להתקין את הטלאי החרא שהם עשו עם ההמון פאשלות וחסר טעם שלהם
    קיצוררר חכו לפיפא :)

    השבמחק
  10. יאללה סתום ת'פה לא רוצה טלאי לא צריך

    השבמחק
  11. התקנתי יש לי הכול חוץ מהליגה הישראלית

    השבמחק
  12. שלום ברצוני לדעת למה זה לא נותן לי בקיטסרבר אישור וזה נותן לי erur תודה רבה אשמח לדעת..תודה לעוזרים..=] ועשיתי כל מה שצריך בשביל שזה יעבוד טוב..=]

    השבמחק
  13. בכלל לא קובץ התקנה

    השבמחק
  14. בכלל לא היה לי קובץ התקנה

    השבמחק
  15. זה נראה לי בכלל לא הוריד לי קובץ התקנה

    השבמחק
  16. הטלאי הזה בקושי יורד אולי תעשו משהו בבקשה

    השבמחק
  17. למה ההורדה מפסיקה באמצע

    השבמחק
  18. זה לא טוב יש שגיעות בקובץ אל תימחקו את המשחק זה לא עובד

    השבמחק
  19. למה זה שעתיים וחצי התקנה ?

    השבמחק
  20. חבר'ה תודה על העזרה עובד מצוייןן ...חוץ מהתפריט של עברית מלאה ועוד כמה דברים שבטח יוציאו עדכון לזה ...מקווה שיצא גם שדרן ישראלי שנוכל לשמוע אותו אומר מי נגד מי ושהוא אומר שמות של שחקנים..=]

    השבמחק
  21. ההורדה לא יורדת עד הסוף היא מקולקלת

    השבמחק
  22. איך מתקנים את העדכון DLC 2.0 של קונאמי דחוף!!!!

    השבמחק
  23. למה העודה נשארת

    השבמחק
  24. שלום, אני התקנתי את הפאץ' בדיוק כמו שרשום. מחקתי את הפרו, הסרתי אותו מהמחשב, ואז התקנתי מחדש ולאחר מכן התקנתי את הטלאי בעזרת תוכנת ההתקנה. יש לי פרו 2012 מקורי ולדעתי לא צריכה להיות בעיה ובאמת הכל הותקן-הכל חוץ מהליגות הישראליות. פשוט הכל נמצא אפילו שירים של מושיק עפיה והמשחק רץ מעולה אבל רק הליגות זה מה שחסר. אשמח לקבל תשובה כיצד הליגות כן יופיעו לי במשחק. תודה ושבת שלום

    השבמחק
  25. בבקשה בטלאי עדכון תסדרו את זה שחיפה תשחק בליגת האלופות

    השבמחק
  26. אני אוהב את זה מאד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  27. זה עושה לי שגייהה

    השבמחק
  28. ישראלים פשוט גרועים לא להוריד בשום פנים ואופן ביזבוז זמן שירים נחמדים בישביל זה יש יוטיוב חחחח וגם לא עונים פה

    השבמחק
  29. הטלאי הזה עובד מאה אחוז יקופים

    השבמחק
  30. הטלאי עובד מאה אחוז יקופים

    השבמחק
  31. אני עיתי הכל כמו שצריך וזה עלה לי המשחק אבל אין את הליגה הישראלית יש את השירים יש את הכל אבל אין את הליגה הישראלית למה?

    השבמחק
  32. אפשר לעשות UNINSTALL ואז INSTALL או שזה ימחק את כל המשחק לגמרי?

    השבמחק
  33. איזה itl קודם אתם מתכוונים?

    השבמחק
  34. שלום ברצוני לדעת למה זה לא נותן לי בקיטסרבר אישור וזה נותן לי error תודה לעוזרים..=]

    השבמחק
  35. האם הטלאי עובד גם בסוני?

    השבמחק
  36. זה מראה לי את הליגות אבל אין שמה את הקבוצות הישראליות

    השבמחק
  37. יש לי רק את הסמלים של הקבוצות אבל לא את השחקנים למה מה צריך לעשות?

    השבמחק
  38. אין קבוצות ישראליות וזה איך שאני בא להתחיל את המשחק ז הניתקע

    השבמחק
  39. מה זה החלק הראשון של ההסרה וזה לא מובן בכלל מה לעשות למחוק ולהתקין שוב ואחרי זה להתקין תפאץ והטלאי?

    השבמחק
  40. זה מראה שיש ליגת העל אבל אין את הקבוצות של ליגת העל יש ס
    תם
    .חארטות

    השבמחק
  41. כמה זמן לוקח להוריד?

    השבמחק
  42. זה מראה לי את הליגה אבל הקבוצות זה לא קבוצות של ליגת העל ולאומית זה סתם קבוצות מה אני עושה???

    השבמחק
  43. זה מראה לי את הליגה אבל הקבוצות זה לא קבוצות של ליגת העל ולאומית זה סתם קבוצות מה אני עושה???

    השבמחק
  44. זה רשם לי error ב kitserver מה לעשות ?

    השבמחק
  45. זה מראה לי את הליגה אבל הקבוצות זה לא קבוצות של ליגת העל ולאומית זה סתם קבוצות מה אני עושה???

    השבמחק
  46. זה רק עושה סמל של הליגה הישראלית אבל הקבוצות הם קבוצות גרמניות

    השבמחק
  47. הקבוצות של ליגת הווינר לא עובדות לי מישהו בבקשה יכול לעזור לי!!!!!!!!!!

    השבמחק
  48. מישהו התקין?
    כי לי זה לא עובד

    השבמחק
  49. איך מתקינים את המשחק בכלל אני לא מצליח?
    בבקשה תעזרו לי בבקשה!!!!!!!!

    השבמחק
  50. תענו בבקשה זה הצליח לי בהתחלה אחר כך עשיתי שטות ועשיתי עדכון תוך המשחק ועכשיו יש לי בעיה כמו של כולם לא רואים את הליגה רק את השירים של עפיה.. מה עושים?<!!

    השבמחק
  51. יש רק מוסיקה בלי ליגה מה עושים!?!

    השבמחק
  52. מה זה למה רשום ההורדה עוד כמה שעות?????????????????

    השבמחק
  53. למה רשום לי ההורדה עוד כמה שעות????????????????????????????????

    השבמחק
  54. אין לי את הליגה הישראלית יש את הכל לוח תוצאות שירים הכל חוץ מהליגה עזרה דחוףףףףףף

    השבמחק
  55. למה רשום לי ההורדה עוד כמה שעות??????????????????????????

    השבמחק
  56. איפה הליגה הישראלית?

    השבמחק
  57. יש לי את הליגה הישראלית אבל בתוך יש קבוצות אחרות איך מסדרים את זה ? דחוף !

    השבמחק
  58. יש לי את המשחק ורואים את הסמלים של ליגת ווינר ושל הלאומית אבל אין את הקבוצות מה צריך לעשות שיהיה את זה ?! השירים עובדים ...

    השבמחק
  59. זה עובד מצוין רק תעקבו אחרי ההוראות במדויק ותורידו את העדכון של KONAMI 2.0 כי דרך המשק זה 3.0 וזה לא עובד איתו

    השבמחק
  60. הוא כותב לי בסוף erore' מה אני אמור לעשות? לא מחקתי את המשחק

    השבמחק
  61. אני מצליח להוריד ולהתקין עם ההדקון החדש אבל זה מחליף לי את הליגה הפורטוגלית בישראלית ולכן הקבוצות הישראליות עם שחקנים פורטוגלים מה אני צריך לעשות?
    אשמח לתשובה בהקדם

    השבמחק
  62. תודה זה עובד ותוציאו כבר שדרן ישראלי

    השבמחק
  63. זה לא עושה לי את הליגה הישראלית זה כותב לי רק ליגת ווינר בלי קבוצות
    מה אני עושה ??

    השבמחק
  64. זה לא נותן לי את החלק האחרון יש לי 9 חלקים הורדתי את כולם בטלאי אבל זה לא עובד

    השבמחק
  65. אפשר להתקין את זה גם בxbox ?

    השבמחק
  66. לא עובד לי
    !!!!!!!!!!!!!!!!!

    נראלי שאני יעבור לפיפא

    השבמחק
  67. יש לי את כול ליגה הישראלית מי שרוצה את כל המשחקים שהוא רוצה שישלח תגובה של איזה משחק הוא רוצה אני יביא אבל רק אם יש לכם טורנט!!!!!!

    השבמחק
  68. לא הבנתי להסיר את הפרו ולא הוריד אותו שוב ואז לעשות את ה-DLC2.0
    ואז לעשות את הITL דחוף תשובה

    השבמחק
  69. יש לי את כל הקבצים של הטלאי ואפילו יש לי כבר את הבונדסליגה ואת הסמלים האמיתיים של כל הקבוצות אבל מה אני עושה כדי שיהיה לי את ליגת העל????????????? אני צריך מהר תשובה!!!

    השבמחק
  70. זה רושם לי בימקום information success

    השבמחק
  71. אבל שמעו למה שאני בא לעדכן תגרסה זה עושה הכל מוריד ואז מתקין ובסוף ההתקנה הוא אומר failed ?

    השבמחק
  72. הוסרתי ואז הורדתי עשיתי עדכון של פרו ואז הורדתי את הליגה הישראלית ויש את הסמלים של הליגה אבל אין את הקבוצות !! שאני משחק בגביע כף עם ספרד יש שירי של הפועל ת"א (אוהד את הפועל אז לא אכפת לי ) והורדתי את העדכון השני של הליגה וזה לא מוריד טוב חלצתי את קבוץ ואין כלום איך מסדירים בבקשה עזרה עדיף כבר פיפא את מתקי תוך דקה ויש עדכון השני שעובד הסגלים החדשים וזהו וכל הסיפור אז מה הבעיה פה אז בבקשה תעזרו לנו !!!!

    השבמחק
  73. הורדתי הכל טוב ויפה אבל אין את הקבוצות של ליגת העל והלאומית

    השבמחק
  74. הורדתי הכל אבל שאני נכנס למשחק אחרי הכל זה רושם לי משהו באנגלית וyes או no מה אני צריך ללחוץ ?

    השבמחק
  75. יש לי רק את הסמלים של ליגת העל ושל הליגה לאומית בלי הקבוצות בפנים ויש לי גם את כל השירים וזה מראה לי שבעברית בקיצור רק הקבוצות אין לי בתוך הליגות מה אני עושה ?

    השבמחק
  76. אני לא מבין התקנתי את זה אתמול ולקח שעות עד שזה תען עד הסוף ועכשיו אני צריך להתקין עוד פעם

    השבמחק
  77. אני התקנתי אבל שאני נכנס זה לא עובד לי
    תעזרו לי בבקשה!! :)

    השבמחק
  78. למה אתם אף פעם לא עונים

    השבמחק

גולש/ת יקר/ה, שימ/י לב ♥ !
צוות פרו אבולושן ישראל מקפיד ביאירות על תגובות נאותות.
כל הנאמר בתגובות הוא בגדר דיעות הגולשים בלבד ועל אחריותם, נא להשתמש בשפה נקיה ותרבותית.
במידה ותגובתכם תהיה לא נאותה, היא תימחק ,ותיחסם לצמיתות! אנא מנעו מאיתנו אי נעימות.
תודה וברכת המשך גלישה מהנה, Pes-il.