iTL 2012 - הליגה הישראלית עכשיו להורדה !

בס"ד
iTL 2012 הינו טלאי הדגל של האתר. טלאי ליגת הטוטו הישראלית יוסיף למשחק שלכם כ-16 הקבוצות הישראליות, עם כל האלמנטים האותנטיים שלהן, כפי שמשוחק בליגת העל, בנוסף השנה הטלאי יכלול גם את הליגה הלאומית, בנוסף סגל נבחרת ישראל עודכן.

הטלאי כולל:
  • סגלים מעודכנים ל-16 קבוצות ליגת הטוטו: מכבי חיפה, הפועל תל אביב, מכבי תל אביב , בני-יהודה, מ.ס. אשדוד, בית"ר ירושלים, מכבי נתניה, הפועל באר שבע, הפועל חיפה, מכבי פתח תקווה, הפועל פתח תקווה , בני-סכנין, הפועל ראשון לציון, עירוני קריית שמונה, הפועל עכו והפועל ניר רמת השרון.
  • השנה שיכלול משמעותי בטלאי, הליגה הלאומית עם כל האלמנים שלה
  • מצב ליגה [כולל גביע המדינה] מבנה הליגות החדש כמו במציאות, כולל הפלייאוף
  • תלבושות ראליסטיות [ בית, חוץ ושוער ] לכל הקבוצות, לחלקם גם תלבושת שלישית
  • אפשרות לשחק ב-Become A Legend עם הקבוצות הישראליות
  • סמלי הקבוצות והליגות (כולל את הסמל החדש של ליגת הטוטו וגביע המדינה)
  • גביע המדינה וצלחת אליפות הליגה בחדר הגביעים
  • הרכבים והעברות מעודכנות ליום יציאת הטלאי
  • סגל מעודכן לנבחרת ישראל
  • אצטדיונים ישראליים ביניהם : האצטדיון הלאומי רמת גן, אצטדיון בלומפילד, ואצטדיון קריית אליעזר (האצטדיונים עברו עדכונים ושופצו משנים קודמות.)
  • ספונסרים ישראליים במצב Master League
  • מיניקיטס בית וחוץ לכל הקבוצות
  • דגלים אותנטיים לכל אוהדי הקבוצות
  • לוח תוצאות איכותיי של ערוץ 11 HD
  • כדור נייקי הרשמי והחדש של ליגת הטוטו
  • שופטים ישראלים בליגת הטוטו הכוללים פרצופים ותלבושות
  • שירי קהל לכל קבוצות ליגת הטוטו
  • נעלי משחק חדשים ומעודכנים
  • כפפות שוער ראליסטים לשוערי הליגה הישראלית
  • רשתות לפי צבע הקבוצה המארחת (לרוב קבוצות ליגת הטוטו)
  • שירי תפריט חדשים, הכוללים את להיטי 2012 !
  • תפריט עברית מלאה
  • שלטי פרסום אותנטיים
  • סאונד קהל חדש ואיכותי
  • ועוד...

מדריך התקנה :
מדריך להתקנת הטלאי : כאן .
הורדה:


תהנו !!

124 תגובות

  1. האם אפשר הורדה לטורנט?

    השבמחק
  2. ואיי כמה זמן לוקח לזה להורידד..!

    השבמחק
  3. אפשר שרת ממדיה פייר

    השבמחק
  4. בדיוק שיחקתי וגיליתי שהתלבושת של מכבי היא בעצם תלבושת שאני יצרתי למשחק הקודם (ללא קשר לטלאי) עם שינויים מינוריים (הסמל, טקסטורת גרביים מעודכנת לפי זו של 2012, שינוי קטן של מיקום הסמל של החברה במכנס והוספה של ספונסר ניוואה)...
    רק אני? או שפשוט לקחתם אותה בלי לתת קרדיט?

    השבמחק
  5. אפשר שרת יותר מהיר כמו מדייה פייר

    השבמחק
  6. למה אין את דריו פרננדס בביתר ?

    השבמחק
  7. אלללה טלאי חייה רק חבל שאיפשר משום מה לשנות הגדרות

    השבמחק
  8. הפתעה לכולם: הטלאי עובד על pesedit האחרון בדוק וסופי בלי שום בעיות למי שיש לו בעיה כנראה שהמשחב או התקנות קודמות הרסו לו אבל לי עובד 100 אחוז עם pesedit
    לפני 2‏ שניות · אהבתי

    השבמחק
  9. למה אין את איצטדיון טדי ?

    השבמחק
  10. למה אין את דריו פרננדס בביתר ?

    השבמחק
  11. למה אין את דריו פרננדס בביתר ?

    השבמחק
  12. למה אין את דריו פרננדס בביתר ?

    השבמחק
  13. פאטץ' ענק אבל הסגל של הפועל רעננה בכלל לאנכון, ואפילו לא הסתכלתי על הקבוצות האחרות בלאומית

    השבמחק
  14. חסרים פרצופים,למשל של מאור בוזגלו,או תומר חמד..

    השבמחק
  15. לא משנה אחי אמרו שעוד כמה ימים יצא טלאי עדכון שיסים את טדי יתקן את הסגל של בית"ר ועוד כמה שינויים

    השבמחק
  16. אין מצב לשרת אחר או לטורנט.?

    השבמחק
  17. למה לוקח בל כך הרבה זמן להורדה בטורנט?!!!!!

    השבמחק
  18. למה אין לי את גביע המדינה?

    השבמחק
  19. אין לי את גביע המדינה ותפריט בעברית

    השבמחק
  20. התקנתי את המשחק והכול חלק אחרי שמחקתי והתקנתי אותו מחדש שמתי את הdlc קודם ואז את הטלאי וזה לא טוב הכל מבולגן אין הרבה קבוצות בליגה אין ליגה לאומית והליגה היא חצי פורטוגלית וחצי ישאלית עם שמות של פורטוגל מה זההה מה עושים?

    השבמחק
  21. תעשו הורדה יותר מהירה זה מוריד לאט זה הרבה זמן לוקח

    השבמחק
  22. יש אפשרות להשאיר את התפריט באנגלית??

    השבמחק
  23. איזה משחק קטלני רק אני לא יודע למה התפריט שלי לא בעברית באסה!!!!

    השבמחק
  24. עליתי על הדרך יותר נכון,אבא שלי,כח הוא נייסה כל היום אני בן 9 והצליח

    השבמחק
  25. מזה כבר 9 שעות תעלו לשרת אחר מה יש לכם.

    השבמחק
  26. אחד הקטלנים !!!!!!!!!!!!!:):):)מטורף

    השבמחק
  27. הבעיות שיש בטלאי - ממליץ לעשות טלאי עדכון
    1] אי אפשר לשחק בליגה הלאומית במצב ליגה
    2] אם עושים שינוי קטן הליגה השיראלית הופכת לחצי פורטוגלית
    3] צבע הרשתות
    4] שירי קהל - הסאונד על הפנים כאילו שוברים זכוכיות
    5] הבטחתם תפריט בעברית והוא באנגלית
    6] איצטדיון טדי
    7] סאונד אחרי גול

    השבמחק
  28. בבקשה חברים בבקשה תעזרו לי !!!!!!!!!!!!!!
    חצי ליגה פורטוגלית חצי ליגה ישראלית !! אין תפריט עיברית אין כלום !!!!!! :( תעזרו לי

    השבמחק
  29. בבקשה חברים בבקשה תעזרו לי !!!!!!!!!!!!!!
    חצי ליגה פורטוגלית חצי ליגה ישראלית !! אין תפריט עיברית אין כלום !!!!!! :( תעזרו לי

    השבמחק
  30. תעזרו לי בבקשה ישלי חצי ליגה פורטוגלית חצי ליגה ישראלית ואין לי את כל שאר הדברים בטלאי!! מה לעשות????!!?!?!?

    השבמחק
  31. תעזרו לי בבקשה ישלי חצי ליגה פורטוגלית חצי ליגה ישראלית ואין לי את כל שאר הדברים בטלאי!! מה לעשות????!!?!?!?

    השבמחק
  32. איזה טלאי נדיר סידיבה במכבי ! אין פרצוף חדש לשחקנים ...

    השבמחק
  33. התקנתי את המשחק והכול חלק אחרי שמחקתי והתקנתי אותו מחדש שמתי את הdlc קודם ואז את הטלאי וזה לא טוב הכל מבולגן אין הרבה קבוצות בליגה אין ליגה לאומית והליגה היא חצי פורטוגלית וחצי ישאלית עם שמות של פורטוגל מה זההה מה עושים? ..מצטרף לשאלה שלך ..כמובן למי שרשם את זה גם לי יש אותו דבר ..אבל אין אף אחד שיעזור כולם סתם אומרים שלרשום פה כדי שיהיה להם גולשים פה אולי במקום להסתכל על תגובות תתנו לנו עזה לבעיה הזאתת...חיכינו מספיק אז תעזרו בבקשה..??

    השבמחק
  34. המאסטר ליג עובד אבל השמות של השחקנים שונים זה בכלל שמות של שחקנים מקבוצות אחרות באירופה

    השבמחק
  35. למה אין שדרן ישראלי?

    השבמחק
  36. אצלי זה בקושי מוריד

    השבמחק
  37. הטלאי לא תופס עם גרסת משחק שונה מ-1.00 וזה מאוד קריטי! בלי גרסה גבוהה יותר אי אפשר להוריד גיימפליי משופר (משפר את המשחק בצורה מטורפת, המשחקיות הרגילה לא משהו), בנוסף הקיטסרבר פועל יותר טוב בגרסאות האחרות ויש כמה באגם שתוקנו בגרסאות אחרות (גרסת משחק אפשר לעדכן בפשטות..)
    כל טלאי שיוצא בעולם מתאים עצמו לגרסת המשחק (PESedit.com אפילו מכלילים את הגרסה המשופרת בתוך הטלאי בדומה למה שעשיתם עם הגרסה הראשונית). הוצאתם את הטלאי בסוף פברואר (!!) והחזרתם את המשחק חצי שנה אחורה, למה?!
    אני תקוע עכשיו עם משחקיות רעה ומרגיש חסר אונים.

    השבמחק
  38. נראה לי שהם עובדים על שדרן ישראלי

    השבמחק
  39. למה מכבי ת"א היא זאת שמשחקת בליגת האלופות ולא חיפה?

    השבמחק
  40. אולי תעזרו לנו בבקשה על הבעיה שלנו... :(

    השבמחק
  41. תעזרו כבר מה עובר עליכם למה אתם כאלה?!!!!!!!!!

    השבמחק
  42. קודם כל לכל אלה שאומרים שלא עובד טוב, עובד מצוין ותודה על כל ההשקעה של היוצרים אבל, האיצטדיונים באיכות רדודה ונמוכה לא הושקע זמן בפרצופים של השחקנים, קצת התאכזבתי לגלות שאחרי כל הרעש של עוד מעט זה מגיע ועוד כמה שעות וכו' זה בעצם טלאי חובבני.
    אני אישית מחקתי אותו הורס את הכיף של המשחקיות
    אבל אחרי הכל סחתיין על ההשקעה שלכם.

    השבמחק
  43. בסדר לא משנה עוד מעט יצא עידכון ואני מקווה שהוא יסדר את כל הבעיות שאנחנו מתלוננים עליהם

    השבמחק
  44. אחשלי זה אני הזה שלא הצליח לו גם המשחק שהיה לי חצי פורטוגלית חציי ישראלית סידרתי את זה !!!!!! http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=9952447 ישלו אותו בעיה כמו שלנו וממנו למדתי איך לסדר פשוט צריך להחליף קראק אחי האתר הזה שנתתי לך יש שם איש שנתן לו הורדה של קראק אחר תוריד משם ויעבוד לך מקווה שעזרתי אוהב אותך אחי!!!

    השבמחק
  45. תודה רבה על ההשקעה!! אפשר לדעת איך מסדרים את הבעיה שמכבי תל אביב היא זו שמשחקת בליגת האלופות ולא מכבי חיפה?

    השבמחק
  46. למה ההורדה היתת

    השבמחק
  47. למה ההורדה איתת

    השבמחק
  48. איך מתקינים את זה ??

    השבמחק
  49. תפריט בעברית ? סגל מעודכן לכל הקבוצות ? מה סדיבה עושה עדיין במכבי ? איפה כל הרמה של הפרצופים שהיתה בשנה שעברה ? היא היתה צריכה לעלות לא לרדת ... מדובר פה בטלאי חובבני ביותר ולמרות שאני מודה לאנשים שהשקיעו זמן בליצור ולהעלות ממש חבל שלא השקעתם עוד בדברים הקטנים, בנוסף הדשא נהרס שחקני ליגת העל ברמה נמוכה ובלי קשר לפנים שלא יצרתם השחקנים לא דומים !,אני ממליץ לכם ליצור טלאי תיקון/שיפור לטלאי הזה לא בגלל שהוא לא טוב אלא בגלל שהוא לא מוכן ונשאר לכם לסיגור את הפינות הקטנות של הדברים הקטנים.

    השבמחק
  50. לי זה עושה רק שירים אין ליגה ישראלית

    השבמחק
  51. הבעיות שיש בטלאי

    1] שירי קהל לחצי מהקבוצות לא עובדים - לדוגמא בני יהודה הפועל באר שבע ועוד 4 קבוצות - תקראו את קובץ הלוג ותראו בעצמכם הוא טוען שיש יותר מידי קבוצות על סלוט 628

    2] פרצופים לא מודיקים בכלל - לPS3 ראיתי פרצוף מדויק של ברק יצחקי ואייל גולסה אצלכם שום פרצוף לא עובד ומדויק

    3] אחרי כל שינוי קטן למשל חיזוק של שחקן כל הליגות הישראליות מתחילות להשתגע חצי פורטגלית חצי ישראלית

    4] אי אפשר לעשות עונה עם קבוצה מהליגה הלאומית וגביע המדינה לא עובד בכלל

    5] ליאור אסולין שיצרתם לו כבר פרצוף בעונות הקודמות עשיתם אותו בלונדיני עם שיער ארוך יהיה טוב עם תשימו תפרצוף שלו מהעונה שעברה וכך גם לשחקנים אחרים

    6] נתנוים ושמות לשחקנים מהליגה הלאומית בכלל לא נכונים

    בקיצר חברה עשיתם אחלה עבודה אבל עדין יש כמה בעיות שלפי דעתי תוכלו לתקן בקלות כמו שכתבתי למעלה

    השבמחק
  52. למה בטלאי איי אפשר לעשות עונה אם ליגה לאומית רק אם ליגת העל שיהיה גם עונה אם ליגה לאומית למה עשיתם אם איי אפשר לעשות איתה עונה

    השבמחק
  53. תעשו גם טלאי שיהיה את כל האצטדיונים של כל הקבוצות שיש בליגת העל ובליגה הלאומיעת את האצטדיונים שלהם של כל קבוצה שיהיה

    השבמחק
  54. למה זה עושה לי eror בattch ההורדה הלכה טוב !

    השבמחק
  55. חברים אתם גדולים ! הדבר הטוב ביותר שקיים בטלאי הזה הוא אפשרות המחיקה שלו ! ענק ! שימושי ומומלץ !

    השבמחק
  56. למה זה עושה לי שמות אחרים של השחקנים אין לי בכלל סמלים ולא ליגה לאומית?

    השבמחק
  57. עובד מצוין...ישראל על המפה!! תודה!

    השבמחק
  58. תענו כבר אתם לא עונים לא לתגובות ולא למייאלים האם אפשר להדקין פאצ'ים על טלאי ליגה ישראלית למחשב

    השבמחק
  59. עד שזה ירד יצא PES 2013 למה לא העלו לשרתים נורמלים גם הטורנט נתקע
    לחכות חודשיים שיצא ועוד חודשיים שירד חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  60. עשיתי את כל ההתקנה כמו שאמרתם ואז שנכנסתי למשחק(אחרי שהיה לי succses)
    אני נכנס לליגה הישראילת יש שם את הקבוצות של הליגה הפורטוגלית או ליגה אחרת מה אני אמור לעשות?

    השבמחק
  61. למה לא נותן להוריד
    שום דבר גם הטורנט לא טוב שמישהו יעזור פה בבקשה חברים!!!

    השבמחק
  62. בואנה מה צוות PES אתם מתכוונים לסנן עוד הרבה זמן ?? יש הרבה בעיות בטלאי הזה ואנחנו מקווים מאוד שאתם עושים עם זה משהו .
    קודם כל אין קבוצות בכלל בעידכון רק שירים ישראלים ומסך ישראלי בלי תפריט בעברית , וגם תשפרו את הפרצופים

    השבמחק
  63. אצלי ה-itl עובד לא משהו כי השמות של הקבוצות הישראליות לא נכונות והשמות לא נכונים.
    מה לעשות<??????

    השבמחק
  64. הורדתי את הITL למחשב ואת הפאטץ עידכון שלו, מחקתי את כל המשחק התקנתי מחדש, שמתי את העידכון גרסא 3 של המשחק אחרי זה התקנתי את הITL ואת הפאטץ עידכון והפאטץ לא עובד טוב, יש שירים בתפריט אבל אין קבוצות בליגת העל וליגה לאומית יש רק תסמל של הליגה עצמה ואין כלום יותר מזה, עשיתי בקיטסרבר ATTCH ככה שזה לא הבעייה, ואחרי זה מחקתי שוב פעם את המשחק והתקנתי מההתחלה הכל לפי השלבים וזה לא עבד..

    השבמחק
  65. תשמעו למה אתם משקרים אין פליאוף זה ליגה רגילה בלי פליאאוףף בלי כלום איזה מבאס! למישו יש פליאוף?

    השבמחק
  66. הקיט סרבר לא עושה לי succes זה עושה לי error שאני לוחץ על attach

    השבמחק
  67. זה בכלל לא מראה לי את הליגה הישראלית במשחק כאילו יש מוסיקה בעברית והכול בסדר וזה אבל זה לא מראה לי קבוצות ישראליות

    השבמחק
  68. תודה רבה הכל עובד.

    השבמחק
  69. עשיתי את הכל כמו שצריך אבל זה מראה לי ליגה פורטוגלית וזה ביכלל לא השמות של השחקנים ולא הפרצופיםם למה ?
    השקעתם כל כך טוב למה לא עוד קצת מאמץ ?

    השבמחק
  70. אין לי את כל הסמלים של הקבוצות בליגת העל וגם בליגה הלאומית וגם את הסגל שחקנים של כל קבוצה בליגת העל ובליגה הלאומית

    השבמחק
  71. שלום אני התקנתי את ה-ITL אבל אין לי את השחקנים בליגת העל וגם זה לא עושה סמלים שם של הקבוצות רק התלבושות טובות הסמלים זה של הליגה הפורטוגזית אנא עזרו לי

    השבמחק
  72. שלום אני התקנתי את ה-ITL הוא מראה לי את הסמלים של הליגות אבל אין בפנים את הקבוצות אם אפשר לעזור לי תודה מראש

    השבמחק
  73. לי זה עובד מצוין

    השבמחק
  74. יש לי את את הליגה יש לי את השירים אבל קבוצות בתוך הליגה לא אמיתיות מה אני צריך לעשות?!?!

    השבמחק
  75. שום דבר לא פועל לא הלוח תוצאות והקבוצות השרירי קהל עם מישהו יכול לעזור לי שיקח את הפיסבוק שלי Ziv Avisidris אחד מהאדמינים או מישהו שפועל לו

    השבמחק
  76. תגידו גם אצלכם השדרן הרגיל (באנגלית) לא עובד... שומעים רק את הקהל .. זה אצל כולם ככה או שהפרו שלי דפוק??

    השבמחק
  77. עשיתי Data Pack ועכשיו אין לי את הקבוצות של הליגה... ניסיתי הכל

    השבמחק
  78. תראה מה תעשה !
    תמחוק את המשחק מהמחשב אבל ממש שלא ישאר אפילו תיקיה אחת שלו
    אחרי זה תתקין את המשחק מהתחלה, אז תוריד את זה http://uploaded.to/file/afdrs1ti
    ואת מה שהורדת תשים בתקיה IMG ואז תתקין את הליגה הישראלית
    זה בטוח יעבוד לך זה קרה לי גם !
    מקווה שעזרתי !

    השבמחק
  79. היתקנתי את אה itl 2012 וזה לא עושה לי סמלים ושחקנים.

    השבמחק
  80. אני התקנתי את הטלאי הפעלתי את הטלאי רשום ליגה לאומית אבל אין שם אף קבוצה

    השבמחק
  81. מה זה איזה טלאי אפילו לא עובד מה זה למה אין שם קבוצה אחת ישראלית?

    השבמחק
  82. למה אפחד פה לא עוזר אני לא מבין

    השבמחק
  83. מישהוא יכול להגיד לי איך מוציאים אלונקה בפרו 2012

    השבמחק
  84. יש טלאי שעובד אל כול דבר

    השבמחק
  85. למה זה לא עובד לי ההורדה זה מוריד לי קובץ שאי אפשר ליפתוח אותו בטורנט...

    השבמחק
  86. יש לי את הקבוצות האמיתיות אבל למכבי חיפה ולבייתר אין את השחקנים האמיתיים ואין לקבוצות את השמות שלהן ואין לי מקום לשנות את השם

    השבמחק
  87. השמות של הקבוצות לא מסודרות ואין לי מקום לשינוי תמצאו לי בבקשה את המקום שבו אני יוכל לשנות את זה

    השבמחק
  88. מה עושים אם אין לי שמות השחקנים וגם הליגה הישראלית היא פורטוגזית

    השבמחק
  89. למה אני צריך ליפתוח באמצעותת משהו וחיבים להורדי את כל החלקים?

    השבמחק
  90. אנשים אומרים לכם פה שיש להם את בעיית הERROR הזאת ואתם פאקינג לא עונים להם כלום. מה אני צריך לעשות בשביל שלא יהיה לי ERROR בattach??

    השבמחק
  91. אפשר את מאיר איישטן בתור שדר

    השבמחק
  92. למי שיש ERROR בקיטסרבר פשוט שילך לא לMANEGER שילך לCONFIG שישנה שם כמה דברים שיחזור לMANEGER יעשה detach ואז attach

    השבמחק
  93. למה השירי קהל לא עובדים בFOOTBALL LIFE U ועובדים רק במשחקי ידידות?!

    השבמחק
  94. אפשר לדעת מה זה ה- DLC 4 של הקונמי ואיך מעדכנים אותו בדיוק??

    השבמחק
  95. אי אפשר להוריד שום חלק מתוך ה-22 וגם לא את הטורנט זה סתם מוריד למחשב תוכנות מוזרות. אני מבקש מאוד שיוצרי האתר יגיבו גם ולא רק אלה שהשתמשו בפאץ'

    השבמחק
  96. התקנתי את זה וחוץ משירים בעברית אין לי כלום!!!!!!1
    מה זה!!!!

    השבמחק
  97. הסמל של הליגה השירים והכול פועל חוץ מזה שהשמות של הקבוצות והשמות של השחקנים והסמלים של הקבוצות לא השתנה אבל המדים השתנו!

    השבמחק
  98. I will try the game but the dowland very slowly

    השבמחק
  99. אני הורדתי הכל כמו בהוראות גם היה כתוב לי בסוף SUCCESS אבל זה עשה רק את הסמלים ואת השמות של הקבוצות אבל זה לא עשה את השחקנים או את המדים והאיצטדיונים ועוד הרבה דברים....

    השבמחק
  100. עשיתי הכל טוב זה כתב לי גם success אני נכנס למשחק ויש לי רק תשירים בעיברית מה אני עושה ? תודה אחי

    השבמחק
  101. זה לא עובד לי יש לי רק את התוכנה של הלוח תוצאות

    השבמחק
  102. זה לא עובד לי יש לי רק את הלוח תוצאות ושום שחקן של הלגה הישראלית

    השבמחק
  103. גם לי יש חצי ישראליות חצי פורטגזיות וגם אין את מכבי חיפה וגם הסגלים לא נכונים

    השבמחק
  104. אין אפשרות להוריד את הטלאי לפליסטישן 3 נכון?

    השבמחק
  105. יואו איזה חרא הטורנט לא עובד וההורדה איטית תשפרו !!!!!!!

    השבמחק
  106. אתם יודעים איך לבטל את החילופיים האוטומטיים?

    השבמחק
  107. למה אין לי את הקבוצות הישראליות?

    השבמחק
  108. תעזרו לי יש לי רק רק הסמלים של הקבוצות ולא את השחקנים תעזרו לי ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  109. שמעו אחרי שאתם מורידים את זה את צריכים להתקין את טלאי העידכון יאללה סלמאת

    השבמחק
  110. הי זה התקין לי את ליגה של וינאר אבל בלי הקבוצות הישראליות אשמח לעזרה בבקשה http://www.facebook.com/ywsy.syybys

    השבמחק
  111. יששששששששששששש תודה

    השבמחק
  112. למה זה לא מראהלי את הקבומות עשיתי כמו שרשמתם

    השבמחק
  113. אין כלום זה לא טוב בכלל

    השבמחק
  114. זה כבר שעה על אפס אחוז..

    זה צריך לקחת הרבה זמן או שזה לא עובד???

    השבמחק
  115. לא עובד לי הטלאי אני תצריך בקשה עזרה דחוף משהו יכול לעזור ניסיתי להתקין כמה פעמים וזה לא נותן לי תליגה הישראלית במשחק

    השבמחק

גולש/ת יקר/ה, שימ/י לב ♥ !
צוות פרו אבולושן ישראל מקפיד ביאירות על תגובות נאותות.
כל הנאמר בתגובות הוא בגדר דיעות הגולשים בלבד ועל אחריותם, נא להשתמש בשפה נקיה ותרבותית.
במידה ותגובתכם תהיה לא נאותה, היא תימחק ,ותיחסם לצמיתות! אנא מנעו מאיתנו אי נעימות.
תודה וברכת המשך גלישה מהנה, Pes-il.