iTL 2021 - ליגה ישראלית ל PS4 שוחרר להורדה!

 
אז מה הוא iTL ?
iTL הוא תוסף חינמי המתווסף למשחק ומוסיף את הליגה הישראלית.
זאת כבר השנה ה-12 שאנחנו פועלים ועובדים על הליגה הישראלית ומעבר לה.
יש לקרוא את כל הפוסט על מנת למנוע שאלות מיותרות שחוזרות על עצמן.
 
הבהרה, גרסת המחשב תצא בקרוב יחד עם אצטדיונים, פרצופים, שלטי פרסום ועוד!
(איצטדיונים, שלטי פרסום ופרצופים לא נכללים בפאצ' לסוני 4)
 לא יכולים לחכות? גרסאת הסוני 4 עובדת גם על המחשב!
(אך אינה כוללת את הגרפיקה הנ"ל)
אין ולא יצא פאצ' ל Xbox. 

תודה ענקית ליוצרי הפאצ':
 אייל דהן, שי חדד, DvirK ,Foreza

תמונות נוספות:

  
הורדה :
 אהבתם את הטלאי? רוצים לתמוך בנו? מוזמנים לתרום לנו דרך פאייפל :)
כל ההכנסות מושקעות בטלאי ובתחזוקת האתר.

תודה רבה !

מדריך התקנה :
1. העבירו את התיקיה WEPES לתוך הדיסקאונקי.
 *שימו לב שהתיקיה WEPES חייבת להיות ישירות בתוך הדיסקאונקי.
 
2. לאחר מכן הכניסו את הדיסקאונקי לתוך ה PS4, כנסו למשחק ל Edit <- Settings .
3. בתפריט האדיט לחצו על IMPORT/EXPORT : 
 
4. לאחר מכן לחצו על Import Team .

5. במסך הבא נסמן את כל הקבוצות ולאחר מכן נחלץ על Go Advance Setting 

6. עכשיו נסמן ב V את שתי האפשרויות המופיעות לנו ולאחר מכן נלחץ OK.
 
7. כעת המתינו שהקבוצות יסיימו לעלות במשחק (יקח בין 3 ל 5 דקות)
לאחר שהפעולה תסתיים אמור להופיע ההודעה הבאה:

8. עכשיו נכנס במסך ה IMPORT/EXPORT למסך ה Import Compotition 

9. שוב נסמן את כל הקבצים ונלך ל Go Advance Setting.
 
10. נסמן ב V את האפשרויות שמופיע לנו ונלחץ OK .
וזה הכל. מוזמנים להכנס למשחק וליהנות.
 
להתקנת הטלאי למחשב העבירו את התיקיה WEPES לתיקיה:
Documents\KONAMI\eFootball PES 2021 SEASON UPDATE
ועשו את כל השלבים בדיוק כמו במדריך בהתחלה.
 
נתקלתם בבעיה ומשהו לא עולה לכם? בבקשה קראו את השאלות ממש מתחת לשורה הזאת.
עדיין נתקעים? פתחנו לכם גם קו וואטצהפ לתמיכה בתשלום. מוזמנים ליצור שם קשר.
 
שאלות ותשובות/עזרה נוספת :
שימו אנו נתעלם משאלות שחוזרות על עצמן.
 
שאלה: אני לא רואה את האפשרות לטעון את הקבוצות. מה אני עושה?
תשובה: יש לוודא שהתיקיה WEPES נמצאת בתיקיה הראשית של הדיסקואנקי שלכם.

שאלה: שמות בקבוצות טובות, אך אני לא רואה את השחקנים האמיתיים.
תשובה: יש לכבות את עדכון הסגלים אונליין (ע"י לחיצה על RS)
 
הסתבכתם עם ההתקנה? צריכים עזרה נוספת?
פתחנו בשבילכם קו וואטצהפ לתמיכה בתשלום.
מס': הקו יפתח בקרוב.
 
מצאתם תקלה? חושבים שיש מה לשפר? רוצים להצטרף לצוות ולעזור בעדכון?
נשמח לשמוע ממכם בפרטי. 
 
עבדנו שעות רבות על חשבון הזמן הפנוי שלנו, בעוד שההורדה היא בחינם.
 
במידה ואתם מפרסמים את הטלאי במקומות אחרים כמו אתרים/בלוגים/מדריכים/ יוטיוברים נבקש
תשימו את הקישור המקורי של האתר לטלאי על מנת שהאתר יתפרסם לכולם :) תודה על ההבנה.
נשמח גם לתגובות לשיפור/שימור או סתם תגובה טובה.
 
 צוות האתר מכבד מאוד זכויות יוצרים!
במידה ואתה חושב שנפגעת צור איתנו קשר ע"מ שנסיר את הבעיה. 
 

28 תגובות

  1. תשובות
    1. הי שבוע טוב שמתי מהההתקנה של הליגה ההישראלית
      יש את הבורסה לניירות ערך אך לא רואים את קבוצות למה

      מחק
  2. במחשב זה רושם לי "Unable to load because data is from different version"
    זה עובד לפרוץ?

    השבמחק
  3. תודה רק לכם עם היה לי כסף הייתי תורם לכם מיליון דולר

    השבמחק
  4. מי יכול לעזור לי? לא עובד על המחשב

    השבמחק
  5. השחקנים לא דומים, אלירן עטר בלונדיני....

    השבמחק
  6. אלופים!ממש מחכה כבר לפאץ' למחשב!

    השבמחק
  7. עשית את כל ההתנקה כפי שאמרתם במצוין במאתר אך לא רדומים השחקנים והקבוצות

    השבמחק
  8. האם יש אפשרות שהקבצים של הטלאי הזה יעלו גם בפורמט של PES19?
    זה בכל מקרה אותו מנוע גראפי לא אמורה להיות בעיה..
    אני צודק?ואם כן איך אפשר לעשות את זה? חחח
    כי אני מנסה וזה יוצא מהמשחק כל פעם שאני מנסה להוסיף קבוצה מהמסך של הIMPORT TEAM

    השבמחק
  9. היי,התקנתי הכל מעולה חוץ מזה שיש עוד 6 קבוצות לא ידועות בליגה

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אחי, לא יודע אם כבר הסתדרת, אבל אתה צריך ללכת להגדרות יש לך משהו באנגלית שקוראים לו קומפליישן סטרוכטורא ושם אתה צריך ללכת לDRAW SIZE ושנות ל-14 קבוצות, בהצלחה אחי

      מחק
    2. מישו יודע למה זה לא כותב לי את השמות של השחקנים ?

      מחק
  10. היי, הטלאי מצוין, אבל שאלה אחת, יש לי את כל השחקנים רק בקריירה, האם יש דרך לשחק איתם בקיק אוף? כאילו יש את הקבוצות ואת הליגה בקיק אוף, פשוט בקיק אוף ין את השחקנים האמיתיים

    השבמחק
  11. שאל:
    שמשחקים בסוני נגד המחשב הסגלים והליגות מעדוכנים אבל שמוספים יוזר - שלט נוסף לשחק נגד חבר לא מופיע הליגה הישראלית ולא הטלאים החדשים וכו

    השבמחק
  12. במחשב זה רושם לי "Unable to load because data is from different version"
    מה עושים??

    השבמחק
  13. תאמת שאני לא מצליח להתקין את זה טוב בסוני... אפשר עזרה?

    השבמחק
  14. אפשר לעשות ליגה ישראלית בפס 2021 בלי מחשב

    השבמחק
  15. הייי צריך עזרה אני עשיתי הכול נכון אבל זה לא מחליף לי את השמות של השחקנים מישהו יכול לעזור?

    השבמחק
  16. הטלאי עובד גם לאקס בוקס אני שואל

    השבמחק
  17. למי שאין דיסק און קי הוא עדיין יכול להוריד?

    השבמחק
  18. הלוואות לעסקים כסף להלוואות לחץ כאן הלוואות אישיות זמינות
    אתה צריך הלוואה?
    מחפשים פיננסים?
    מחפשים הלוואה להגדלת העסק שלכם?
    אני חושב שהגעת למקום הנכון.
    אנו מציעים הלוואות בריבית נמוכה.
    מתעניינים צריכים לפנות אלינו ב
    למענה מיידי לפנייתך, בבקשה
    השב לדוא"ל זה למטה בלבד.
    Whats-app +918256953815
    ushaservicesonline@gmail.com
    אנא, ספק לנו את המידע הבא אם אתה מעוניין.

    1) שם מלא:………
    2) מין:………
    3) סכום ההלוואה הדרוש:………
    4) משך ההלוואה:………
    5) מדינה:………
    6) כתובת בית:………
    7) מספר נייד:………
    8) הכנסה חודשית: …………………
    9) עיסוק:………………………
    )איזה אתר עשית כאן עלינו…………………

    תודה ודרישת שלום.
    ushaservicesonline@gmail.com
    +918256953815

    השבמחק

גולש/ת יקר/ה, שימ/י לב ♥ !
צוות פרו אבולושן ישראל מקפיד ביאירות על תגובות נאותות.
כל הנאמר בתגובות הוא בגדר דיעות הגולשים בלבד ועל אחריותם, נא להשתמש בשפה נקיה ותרבותית.
במידה ותגובתכם תהיה לא נאותה, היא תימחק ,ותיחסם לצמיתות! אנא מנעו מאיתנו אי נעימות.
תודה וברכת המשך גלישה מהנה, Pes-il.